Bangkok (22 nuvembre 2021) - CP Group è Telenor Group anu annunziatu oghje chì anu accunsentutu à spiegà un partenariatu uguale per sustene True Corporation Plc. (True) è Total Access Communication Plc. (dtac) in trasfurmà e so imprese in una nova cumpagnia di tecnulugia, cù a missione di guidà a strategia di u centru tecnologicu di Tailanda. A nova impresa si concentrerà nantu à u sviluppu di l'imprese basate in tecnulugia, creendu un ecosistema digitale è stabilisce un fondo d'investimentu di start-up per sustene a Strategia 4.0 di Thailandia è i sforzi per diventà un centru tecnologicu regiunale.
Durante questa fase esplorativa, l'operazioni attuali di True è dtac cuntinueghjanu à gestisce a so attività cum'è normale mentre i so rispettivi azionisti chjave: CP Group è Telenor Group anu scopu di finalizà i termini di un partenariatu uguale. U partenariatu uguale si riferisce à u fattu chì e duie cumpagnie deteneranu azioni uguali in a nova entità. True è dtac subirà i prucessi necessarii, cumpresa a diligenza dovuta, è cercherà l'appruvazioni di u cunsigliu è di l'azionisti è altri passi per suddisfà i requisiti regulatori pertinenti.
U sgiò Suphachai Chearavanont, Chief Executive Officer di CP Group è Presidente di u Cunsigliu di True Corporation hà dettu, "in l'ultimi anni, u paisaghju di telecomunicazioni hà evolutu rapidamente, guidatu da e tecnulugia novi è e cundizioni di u mercatu altamente cumpetitivu. Grandi attori regiunale sò entrati. u mercatu, chì offre più servizii digitale, incitatu à l'imprese di telecomunicazioni per riajustà rapidamente e so strategie In più di l'aghjurnamentu di l'infrastruttura di rete per una cunnessione più intelligente, avemu bisognu di attivà più veloce è più creazione di valore da a rete, furnisce novi tecnulugii è innovazioni à i clienti. Questu significa chì a trasfurmazioni di l'imprese tailandesi in cumpagnie tecnologiche hè un passu vitale per mantene un vantaghju cumpetitivu trà i cuncurrenti globali.
"A trasfurmazioni in una cumpagnia di tecnulugia hè in ligna cù a Strategia 4.0 di Tailanda, chì hà u scopu di rinfurzà a pusizione di u paese cum'è un centru tecnologicu regiunale. L'affari di telecomunicazioni formanu sempre u core di a struttura di a cumpagnia mentre chì un enfasi più grande hè necessariu per sviluppà e nostre capacità in e novi tecnulugia. - intelligenza artificiale, ticnoluggìa nuvola, IoT, dispusitivi inteligente, cità inteligente, è suluzioni media digitale Avemu bisognu di pusizioni noi stessi à sustegnu investimentu in startups tech, crià a Fondu di capitale di venture chì si dirige à e startups tailandesi è straniere basate in Tailanda. Scopreremu ancu opportunità in e tecnulugia spaziali per espansione e nostre aree potenziali per novi innovazioni.
"Questa trasfurmazione in una cumpagnia di tecnulugia hè chjave per permette à a Tailanda di avanzà in a curva di sviluppu è di creà una prosperità larga. Cum'è una cumpagnia di tecnulugia tailandese, pudemu aiutà à liberà l'enorme putenziale di l'imprese tailandesi è l'imprenditori digitali, è ancu attruverà più. di i migliori è i più brillanti di u mondu per fà affari in u nostru paese ".
"Oghje hè un passu avanti in quella direzzione. Speremu di empowering una nova generazione sana per rializà u so potenziale per diventà imprenditori digitale sfruttendu una infrastruttura avanzata di telecomunicazione ". disse.
U sgiò Sigve Brekke, Presidente è Chief Executive Officer di Telenor Group, hà dettu: "Avemu sperimentatu una digitalizazione accelerata di e società asiatiche, è mentre avanzamu, i cunsumatori è l'imprese aspettanu servizii più avanzati è una cunnessione di alta qualità. Cridemu chì a nova cumpagnia pò prufittà di stu cambiamentu digitale per sustene u rolu di dirigenza digitale di Tailanda, pigliendu l'avanzamenti di a tecnulugia globale in servizii attraenti è prudutti d'alta qualità ".
U Signore Jørgen A. Rostrup, Vice President Executive di Telenor Group è Capu di Telenor Asia hà dettu: "A transazzione pruposta avanzarà a nostra strategia per rinfurzà a nostra prisenza in Asia, creà valore è sustene u sviluppu di u mercatu à longu andà in a regione. avè un impegnu longu à a Tailanda è a regione asiatica, è sta cullaburazione a rinfurzà ancu u nostru accessu à e novi tecnulugia è u megliu capitale umanu serà una cuntribuzione vitale à a nova cumpagnia.
U sgiò Rostrup hà aghjustatu chì a nova cumpagnia hà l'intenzione di cullà u finanziamentu di capitale di venture inseme cù i partenarii di USD 100-200 milioni per invistisce in startups digitale promettenti chì si focalizanu in novi prudutti è servizii per u benefiziu di tutti i cunsumatori tailandesi.
Sia u CP Group sia Telenor manifestanu cunfidenza chì sta esplorazione in una cullaburazione portarà à una creazione di innuvazione è soluzioni tecnologiche chì benefiziu i cunsumatori tailandesi è u publicu generale, è cuntribuiscenu à u sforzu di u paese per diventà un centru tecnologicu regiunale.