U sgiò Suphachai Chearavanont, Chief Executive Officer Charoen Pokphand Group (CP Group) è presidente di l'Associazione Global Compact Network di Tailanda, hà participatu à u 2021 United Nations Global Compact Leaders Summit 2021, tenutu u 15-16 di ghjugnu 2021. L'avvenimentu hè statu fattu virtualmente. da New York City, USA è trasmessa in diretta in tuttu u mondu.
Quist'annu, u Pactu Globale di l'ONU, a più grande rete di sustenibilità di u mondu sottu à e Nazioni Unite, hà evidenziatu e soluzioni di u cambiamentu climaticu cum'è una agenda chjave per l'avvenimentu.
António Guterres, Sicritariu Generale di e Nazioni Unite, hà indirizzatu l'apertura di u Cumitatu di Leaders Global Compact di l'ONU 2021, hà dichjaratu chì "semu tutti quì per sustene u pianu d'azzione per ghjunghje l'SDGs è per scuntrà l'Acordu di Parigi nantu à u Cambiamentu Climaticu. Business. L'urganisazioni si sò riunite per dimustrà a so prontezza à sparte a rispunsabilità è à agisce nantu à a missione di riduzione di emissioni nette zero, cù i metudi più efficaci "Guterres hà enfatizatu chì l'affari l'urganisazione deve integrà investimenti. Custruì alleanze cummerciale in parallelu cù l'operazioni cummerciale sustinibili è cunzidira l'ESG (Ambiente, Soziale, Governanza).
A Sra Sanda Ojiambo, Direttore Esecutivu è CEO di u Pactu Globale di l'ONU, hà dettu chì per via di a crisi COVID-19, UNGC hè preoccupatu per u statu attuale di inuguaglianza. Siccomu cuntinueghja à esse una carenza di vaccini contr'à COVID-19, è numerosi paesi mancanu ancu di accessu à e vaccinazioni. Inoltre, ci sò sempre prublemi maiò cù u disoccupazione, in particulare trà e donne chì travaglianu chì sò state licenziate per via di a pandemia di COVID-19. In questa riunione, tutti i settori si sò riuniti per truvà modi per cullaburà è mobilisà suluzioni per risolve a inuguaglianza causata da l'impattu di COVID-19.
Suphachai Chearavanont, CEO di CP Group, hà assistitu à u Summit Global Compact Leaders 2021 di l'ONU è hà spartutu a so visione è ambizione in a sessione "Light the Way to Glasgow (COP26) and Net Zero: Credible Climate Action for a 1.5°C World" cù i panelisti. chì includeva: Keith Anderson, CEO di Scottish Power, Damilola Ogunbiyi, CEO Sustainable Energy for All (SE forALL), è l'ONU Rappresentante Speciale di u Sicritariu Generale per l'Energia Sostenibile è Graciela Chalupe dos Santos Malucelli, COO è vicepresidentu di Novozymes, una cumpagnia di biotecnologia in Danimarca. I rimarche d'apertura sò state fatte da u Signore Gonzalo Muños, Campione di u Clima di Altu Livellu COP25 di u Cile, è u Signore Nigel Topping, Campione di l'Azzione Climatica d'Altu Livellu di l'ONU, Campione Globale di u Cambiamentu Climaticu è Mr. Selwin Hart, Cunsigliu Speciale di u Sicritariu Generale per l'Azzione Climatica.
Suphachaial hà annunziatu ancu chì a cumpagnia s'impegna à purtà e so imprese à diventà neutrali in carbonu per u 2030, chì sò in linea cù l'ugettivi glubale per assicurà chì l'aumentu di a temperatura glubale ùn supere micca 1,5 gradi Celsius è a campagna globale "Race to Zero", chì porta versu l'ONU. Cunferenza di u cambiamentu climaticu (COP26) chì si terrà in Glasgow, in Scozia, in u Novembre di questu annu.
U CEO di CP Group hà ancu spartutu chì l'aumentu di a temperatura glubale hè un prublema critica è cum'è u Gruppu hè in l'affari di l'agricultura è l'alimentazione, a gestione rispunsevule di a catena di fornitura richiede di travaglià à fiancu à i partenarii, l'agricultori è tutte e parti interessate è i so 450 000 impiegati in u mondu. Ci sò tecnulugii cum'è IOT, Blockchain, GPS, è Sistemi di Tracciabilità chì sò aduprati per ottene scopi cumuni è CP Group crede chì a custruzzione di un sistema di alimentazione è agricultura sustenibile serà cruciale per affruntà in modu efficace u cambiamentu climaticu.
In quantu à u CP Group, ci hè una pulitica per aumentà a cobertura forestale piantendu più arburi per aiutà à rallentà u riscaldamentu glubale. L'urganizazione hà u scopu di plantà 6 milioni di ettari d'arburi per copre e so emissioni di carbonu. À u listessu tempu, u Gruppu cuntinueghja à guidà obiettivi di sustenibilità cù più di 1 milione di agricultori è centinaie di millaie di partenarii cummerciale. Inoltre, l'agricultori sò incuraghjiti à restaurà e fureste in i zoni di muntagna deforestati in u nordu di a Tailanda è à vultà à l'agricultura integrata è a piantazione d'arburi per aumentà e zoni forestali. Tuttu chistu per ghjunghje l'obiettivu di diventà una urganizazione neutrale in carbonu.
Un altru scopu impurtante di CP Group hè l'implementazione di sistemi per risparmià energia è utilizà fonti d'energia rinnuvevuli in e so operazioni cummerciale. Cum'è l'investimenti fatti in l'energia rinnuvevuli hè cunsideratu cum'è una opportunità è micca un costu cummerciale. Inoltre, tutte e borse di u mondu duveranu dumandà à e cumpagnie di stabilisce i so scopi è di rappurtazioni versu a gestione di u carbone. Questu permetterà a sensibilizazione è tutti ponu correre versu u listessu scopu di ghjunghje nettu zero.
Gonzalo Muños Chile COP25 Campione di u Clima di Altu Livellu hà dettu chì u mondu hè statu affettatu duramente da a situazione COVID-19 quist'annu. Ma à u listessu tempu, u prublema di u cambiamentu climaticu ferma una seria preoccupazione. Ci sò attualmente più di 4,500 urganisazioni chì participanu à a campagna Race to Zero da 90 paesi in u mondu. Cumprendu più di 3,000 urganisazioni cummerciale, chì rapprisentanu u 15% di l'ecunumia glubale, questa hè una campagna chì hè cresciutu rapidamente in l'annu passatu.
Per Nigel Topping, Campione d'Azzione Climatica di Altu Livellu di l'ONU, a sfida di i prossimi 10 anni per i dirigenti di a sustenibilità in tutti i settori hè di piglià l'azzioni per riduce u riscaldamentu glubale cù l'obiettivu di dimezzà l'emissioni di gasi di serra in u 2030. Affrontà u cambiamentu climaticu hè una sfida. cum'è hè ligata à a cumunicazione, a pulitica, a scienza è i sfidi tecnologichi. Tutti i settori anu da accelerà a cooperazione è agisce per riduce l'emissioni di carbonu per risolve u riscaldamentu glubale.
Per d 'altra banda, Damilola Ogunbiyi, CEO di l'Energia Sostenibile per Tutti (SEforALL), hà dettu chì tutti i settori sò avà incuraghjiti à negocià nantu à l'efficienza energetica. Cunsidereghja u cambiamentu climaticu è e risorse energetiche cum'è cose chì devenu andà in manu è deve fucalizza nantu à i paesi in via di sviluppu incuraghjenu questi paesi à gestisce a so energia per creà energia più verde chì hè più ecologica.
Keith Anderson, CEO di Scottish Power, discute l'operazioni di Scottish Power, una sucietà produttrice di carbone, chì avà sguassate gradualmente u carbone in tutta a Scozia, è cambierà à l'energia rinnuvevule per riduce u cambiamentu climaticu. In Scozia, u 97% di l'electricità rinnuvevule hè aduprata per tutte l'attività, cumpresu u trasportu è l'usu di l'energia in l'edificazioni deve riduce l'emissioni di gas di serra. U più impurtante, a cità di Glasgow hà u scopu di diventà a prima cità netta di carbone zero in u Regnu Unitu.
Graciela Chalupe dos Santos Malucelli, COO è Vicepresidente di a cumpagnia di biotecnologia danese Novozymes hà dettu chì a so cumpagnia hà investitu in energia rinnuvevuli cum'è a cunversione di l'energia solare in electricità. Travagliendu cù i partenarii è i stakeholder in tutta a catena di supply, pudemu travaglià inseme per truvà modi per riduce l'emissioni di gas di serra quant'è pussibule.
Alok Sharma, presidente di a COP 26, hà cunclusu i discorsi chì 2015 hè statu un annu impurtante, chì hà marcatu l'iniziu di l'Acordu di Parigi nantu à u Cambiamentu Climaticu, a Dichjarazione di Aichi nantu à a Biodiversità è l'SDGs di l'ONU. L'obiettivu di mantene a fruntiera di 1,5 gradi Celsius hè destinatu à minimizzà a quantità di danni è soffrenu per e cunsequenze di u cambiamentu climaticu, cumpresu a sussistenza di e persone è l'estinzione di innumerevoli spezie di piante è animali. À questu Global Leaders Summit nantu à a sustenibilità, vulemu ringrazià l'UNGC per avè guidatu l'imprese à impegnà à l'Accordu di Parigi è i dirigenti corporativi di tutti i settori sò invitati à unisce à a campagna Race to ZERO, chì dimustrà à tutti i stakeholder a determinazione è l'impegnu chì u settore cummerciale hà risuscitatu à a sfida.
U Global Compact Leaders Summit 2021 di l'ONU da u 15-16 di ghjugnu 2021 riunisce i capi di diversi settori, cumprese i principali settori di l'affari in parechji paesi di u mondu cum'è Charoen Pokphand Group, Unilever, Schneider Electric, L'Oréal, Nestle, Huawei, IKEA, Siemens AG, è ancu i dirigenti di u Boston Consulting Group è Baker & McKenzie. I rimarche di apertura sò state fatte da António Guterres, Sicritariu Generale di e Nazioni Unite, è a Sra Sanda Ojiambo, CEO è Direttore Esecutivu di u Pactu Globale di l'ONU.