U capu di Charoen Pokphand Group (CP) dice chì a Tailanda hè in cerca di diventà un centru regiunale in parechji settori malgradu a preoccupazione chì l'iperinflazione puderia influenzà a crescita economica di a nazione in 2022.
E preoccupazioni di l'iperinflazione derivanu da una cumminazione di fatturi chì includenu e tensioni geopolitiche US-Cina, a crisi alimentaria è energetica globale, una putenziale bolla di criptovaluta, è iniezioni massive di capitale in corso in l'ecunumia mundiale per mantene a fluttu durante a pandemia, hà dettu u direttore generale di CP Suphachai Chearavanont. .
Ma dopu avè ponderatu i pro è i contra, u sgiò Suphachai crede chì u 2022 serà un bon annu in generale, in particulare per a Tailanda, postu chì u regnu hà u putenziale di diventà un centru regiunale.
Ellu ragiuna chì ci sò 4,7 miliardi di persone in Asia, circa 60% di a pupulazione di u mondu. Tandu solu l'Asean, a Cina è l'India, a pupulazione hè di 3,4 miliardi.
Stu mercatu particulari hà sempre un redditu bassu per capita è un altu potenziale di crescita cumparatu cù altre economie avanzate cum'è i Stati Uniti, l'Europa o u Giappone. U mercatu asiaticu hè cruciale per accelerà a crescita economica glubale, hà dettu u sgiò Suphachai.
In u risultatu, a Tailanda deve esse posizionata strategicamente per diventà un hub, dimustrà i so rializazioni in i settori di a produzzione alimentaria, medica, logistica, finanza digitale è tecnulugia, hà dettu.
Inoltre, u paese deve sustene e generazioni più ghjovani in a creazione di opportunità per mezu di startups in cumpagnie tecnologiche è non tecnologiche, hà dettu Suphachai. Questu aiuterà ancu cù u capitalismu inclusivu.
"A ricerca di a Tailanda per diventà un centru regiunale include a furmazione è u sviluppu oltre l'educazione universitaria", disse. "Questu hà sensu perchè u nostru costu di vita hè più bassu di Singapore, è crede chì trumpemu ancu altre nazioni in termini di qualità di vita. Questu significa chì pudemu accoglie più talenti da l'Asia orientale è di l'Asia meridionale ".
Tuttavia, u sgiò Suphachai hà dettu chì un fattore chì puderia impedisce u prugressu hè a pulitica interna turbulenta di a nazione, chì pò cuntribuisce à u guvernu tailandese à rallentà e decisioni maiò o ritardà e prossime elezzioni.
Suphachai crede chì u 2022 serà un bonu annu per a Tailanda, chì hà a capacità di serve cum'è un centru regiunale.
"Supportu e pulitiche centrate in a trasfurmazioni è l'adattazione in stu mondu chì cambia rapidamente in quantu favurizeghja un ambiente chì permette un mercatu di travagliu cumpetitivu è migliori opportunità per u paese. E decisioni impurtanti devenu esse prese in tempu puntuale, in particulare in quantu à l'elezzioni ", disse.
In quantu à a variante Omicron, u sgiò Suphachai crede chì puderia agisce cum'è una "vaccina naturale" chì puderia finisce a pandemia di Covid-19 perchè a variante altamente contagiosa provoca infezioni più lievi. Più di a pupulazione glubale cuntinueghja à esse inoculata cù vaccini per pruteggiri contra a pandemia, disse.
U sgiò Suphachai hà dettu chì un sviluppu pusitivu hè chì e putenzi maiò di u mondu piglianu avà u cambiamentu climaticu in seriu. A sustenibilità hè promossa in a riformulazione di l'infrastruttura publica è ecunomica, cù esempii cumpresi l'energia rinnuvevule, i veiculi elettrici, u riciclamentu è a produzzione di batterie, è a gestione di i rifiuti.
I sforzi per rinvigorisce l'ecunumia cuntinueghjanu, cù a trasfurmazioni digitale è l'adattazione in prima linea, disse. Suphachai hà dettu chì ogni industria deve passà u prucessu di digitalizazione cruciale è aduprà a tecnulugia 5G, l'Internet di e cose, l'intelligenza artificiale, e case intelligenti è i treni d'alta velocità per a logistica.
L'irrigazione intelligente in l'agricultura hè un sforzu sustenibile chì suscita speranze per a Tailanda quist'annu, disse.